Baza wiedzy
Timaco > Timaco Help Desk > Baza wiedzy

Szukaj w bazie wiedzy:


Logi zostały pobrane, ale czas pracy nie jest wyliczany, dlaczego?

Rozwiązanie

 Aby czas pracy został prawidłowo obliczony, należy wprowadzić harmonogramy. Jeśli nie wprowadzono harmonogramu na dany dzień jest on wtedy traktowany jako dzień wolny z nienormowanym harmonogramem.

 

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Zależne artykuły Logi zostały pobrane, harmonogramy wprowadzone, ale czas pracy nie jest wyliczany, dlaczego?
Logi kontrolera - RCP i KD
Pracownika nie było w pracy a mimo wszystko w programie są logi? Jak to możliwe?
Brak przerwy min. 35 h przysł. raz w tyg
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 11
Kategoria: Punktualnik 2.0
Ocena (Głosy): Ocena artykułu 4.1/5.0 (26)

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies