Baza wiedzy
Timaco > Timaco Help Desk > Baza wiedzy

Szukaj w bazie wiedzy:


Logi zostały pobrane, harmonogramy wprowadzone, ale czas pracy nie jest wyliczany, dlaczego?

Rozwiązanie

 

Należy sprawdzić w „Edycji użytkownika” w zakładce „RCP” datę rozpoczęcia i zakończenia umowy dla pracownika. Jeżeli przeliczamy czas pracy w okresach poza tą datą to wtedy czas pracy nie jest wyliczany.

 

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Zależne artykuły Logi zostały pobrane, ale czas pracy nie jest wyliczany, dlaczego?
Pracownika nie było w pracy a mimo wszystko w programie są logi? Jak to możliwe?
Logi kontrolera - RCP i KD
Absencje na godziny
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 12
Kategoria: Punktualnik 2.0
Ocena (Głosy): Ocena artykułu 4.1/5.0 (26)

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies