Niektóre problemy, które mogą pojawić się przy instalacji WebPanelu:
Poniższa instrukcja dotyczy wyłącznie programu WebPanel instalowanego w sieci lokalnej.
Problem: po skonfigurowaniu i uruchomieniu serwera pojawia się komunikat o błędzie w formie kolorowej tabelki lub pusta strona.
Rozwiązanie: prawdopodobnie użytkownik zainstalował PHP w wersji starszej niż ta, która jest obecnie wspierana. Proszę zainstalować PHP w zalecanej przez nas wersji i spróbować ponownie.
Problem: po uruchomieniu WebPanelu przeglądarka wyświetla standardowy błąd HTTP500.
Rozwiązanie: proszę sprawdzić, czy zostały zainstalowane wszystkie niezbędne moduły (zwłaszcza mbstring). Należy się także upewnić, czy zostały przydzielone odpowiednie uprawnienia do plików i katalogów.
Problem: pojawia się czerwony napis o błędzie połączenia z bazą danych.
Rozwiązanie: proszę sprawdzić konfigurację pliku .env według instrukcji, a także skontrolować, czy usługa PostgreSQL jest zainstalowana lub uruchomiona. W przypadkach, gdy baza danych znajduje się na innym komputerze niż WebPanel, proszę sprawdzić ustawienia zapory sieciowej oraz łączności z tym komputerem.
Problem: w aplikacji po zalogowaniu pojawia się błąd krytyczny.
Rozwiązanie: należy upewnić się, czy został wykonany ostatni punkt instrukcji (wykonanie odpowiedniego zapytania SQL). W innych przypadkach, prosimy o kontakt z firmą Timaco w celu analizy problemu. W niektórych przypadkach niezbędne będzie dołączenie pliku z logami ("laravel.log"), znajdującego się w folderze storage/logs.
« Wstecz
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies