Baza wiedzy
Timaco > Timaco Help Desk > Baza wiedzy

Szukaj w bazie wiedzy:


Błędy "No supported encrypter found" i "TokenMismatchException" w WebPanel

Rozwiązanie

W przypadku pojawienia się błędów:
exception 'RuntimeException' with message 'No supported encrypter found. The cipher and / or key length are invalid.' i/lub exception 'Illuminate\Session\TokenMismatchException'

należy wykonać następujące kroki:

1. Wylogować się z WebPanelu i zrobić jego kopię zapasową
2. Zlokalizować plik php.exe, znajdujący się w folderze, w którym został zainstalowany PHP (w przypadku pakietu XAMPP najczęściej jest to C:\xampp\php\php.exe)
3. Otworzyć wiersz poleceń z uprawnieniami administratora, i wpisać w nim następujące polecenia, gdzie X:\php.exe oznacza ścieżkę do pliku PHP, a Y:\webpanel oznacza ścieżkę do folderu głównego Webpanelu, z zachowaniem odstępów:

"X:\php.exe" "Y:\webpanel\artisan" cache:clear
"X:\php.exe" "Y:\webpanel\artisan" route:clear
"X:\php.exe" "Y:\webpanel\artisan" config:clear

4. Sprawdzić, czy błąd dalej się powtarza. Jeżeli tak,

należy upewnić się, czy w pliku Y:\webpanel\config\app.php znajduje się pozycja 
'key' => env('APP_KEY'),
'cipher' => 'AES-256-CBS'

a w pliku Y:\webpanel\config\session.php 

'files' => storage_path('framework/sessions'),

a następnie ponowić krok 3 i wpisać dodatkowo:

"X:\php.exe" "Y:\webpanel\artisan" key:generate

5. Jeżeli opisywane kroki nie przyniosą oczekiwanych rezultatów, prosimy o kontakt z Timaco.

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Zależne artykuły W jaki sposób znaleźć informację o wersji Webpanel?
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 55
Kategoria: WebPanel
Ocena (Głosy): Ocena artykułu 3.1/5.0 (15)

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies