W przypadku pojawienia się błędów:exception 'RuntimeException' with message 'No supported encrypter found. The cipher and / or key length are invalid.' i/lub exception 'Illuminate\Session\TokenMismatchException'
należy wykonać następujące kroki:
1. Wylogować się z WebPanelu i zrobić jego kopię zapasową 2. Zlokalizować plik php.exe, znajdujący się w folderze, w którym został zainstalowany PHP (w przypadku pakietu XAMPP najczęściej jest to C:\xampp\php\php.exe) 3. Otworzyć wiersz poleceń z uprawnieniami administratora, i wpisać w nim następujące polecenia, gdzie X:\php.exe oznacza ścieżkę do pliku PHP, a Y:\webpanel oznacza ścieżkę do folderu głównego Webpanelu, z zachowaniem odstępów:
"X:\php.exe" "Y:\webpanel\artisan" cache:clear "X:\php.exe" "Y:\webpanel\artisan" route:clear "X:\php.exe" "Y:\webpanel\artisan" config:clear
4. Sprawdzić, czy błąd dalej się powtarza. Jeżeli tak,
należy upewnić się, czy w pliku Y:\webpanel\config\app.php znajduje się pozycja 'key' => env('APP_KEY'),'cipher' => 'AES-256-CBS'
a w pliku Y:\webpanel\config\session.php
'files' => storage_path('framework/sessions'),
a następnie ponowić krok 3 i wpisać dodatkowo:
"X:\php.exe" "Y:\webpanel\artisan" key:generate
5. Jeżeli opisywane kroki nie przyniosą oczekiwanych rezultatów, prosimy o kontakt z Timaco.
« Wstecz
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies