Baza wiedzy
Timaco > Timaco Help Desk > Baza wiedzy

Szukaj w bazie wiedzy:


Dlaczego nie mogę połączyć urządzenia z Punktualnikiem na stacji roboczej?

Rozwiązanie

 Proszę sprawdzić kolejne punkty:

 

- czy metoda połączenia w ustawieniach czytnika w programie jest ustawiona na właściwą (LAN, RS232, Plik).

- czy kabel nie jest uszkodzony.

W przypadku połączeń typu LAN:

- czy urządzenie jest w tej samej podsieci co stacja robocza z Punktulanikiem, jeżeli nie to czy urządzenie odpowiada na ping.

- czy porty używane do komunikacji 4370/4368 TCP,UDP nie są blokowane w sieci.

- czy jest wprowadzony poprawny adres IP urządzenia w Punktualniku.

 

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Zależne artykuły Jak dodać urządzenie w programie?
Nie można się połączyć z bazą danych na serwerze z poziomu klienta.
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 35
Kategoria: Punktualnik 2.0
Ocena (Głosy): Ocena artykułu 4.1/5.0 (26)

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies