Baza wiedzy
Timaco > Timaco Help Desk > Baza wiedzy

Szukaj w bazie wiedzy:


Program nie sczytuje danych z czytników oraz nie eksportuje automatycznie danych z czytnika do pliku.

Rozwiązanie

Dane z czytników po restarcie się zaczytują, natomiast automatyczny eksport do pliku nie działa

 

Aby działał automatyczny eksport logów, musi być uruchomiona i poprawnie skonfigurowana usługa do automatycznego pobierania logów.

 

Należy wejść do panelu sterowania i sprawdzić czy takowa jest zainstalowana. Jeżeli nie, należy zainstalować ją z poniższego adresu.

http://pobieranie.timaco.pl/Punktualnik_service_installer.exe

 

 

 

Uruchamiamy usługę z poziomu panelu sterowania i konfigurujemy tak, jak Punktualnik do połączenia z bazą danych (Uwaga! Usługa musi pracować na tym samym stanowisku/serwerze, gdzie jest baza danych).

 



Po poprawnej konfiguracji usługi wykonujemy pierwszy eksport logów ręcznie (warunek konieczny), następne powinny wykonywać  się automatycznie, jeżeli ustawienia dla tej akcji są poprawne.

 

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Zależne artykuły Nie można się połączyć z bazą danych na serwerze z poziomu klienta.
Jak dodać urządzenie w programie?
Baza danych postgreSQL jest zainstalowana, ale nie można uruchomić usługi punktualnik_service
Połączenie szyfrowane Punktualnika z bazą danych
Logi kontrolera - RCP i KD
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 29
Kategoria: Punktualnik 2.0
Ocena (Głosy): Ocena artykułu 3.3/5.0 (14)

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies