Każdy klient posiadający aktywny pakiet zdalnej pomocy technicznej może skorzystać z możliwości połączenia się programem TeamViewer bądź AnyDesk z naszym działem serwisowym, który udzieli pomocy zdalnie (poprzez udostępnienie widoku pulpitu klienta pracownikowi Timaco).

Aby nawiązać połączenie należy:

  • posiadać aktywny pakiet wsparcia zdalnego – nowi klienci przez 30 dni od momentu zakupu systemu*, zaś w pozostałych przypadkach pomoc jest płatna jednorazowo lub w formie abonamentu – szczegółowych informacji udzieli nasz dział handlowy
  • skontaktować się z działem technicznym w celu umówienia terminu połączenia
  • pobrać, a następnie uruchomić aplikację TeamViewer Timaco lub AnyDesk Timaco.

Instrukcja pobierania TeamViewer Timaco

Aby pobrać instalatora programu, należy kliknąć link TeamViewer Timaco, a gdy pobieranie się rozpocznie kliknąć Zapisz.

Następnie należy uruchomić TeamViewerQS-idc6mk9k7q.exe i podać pracownikowi Timaco numer ID użytkownika.

Jeśli posiadają już Państwo program TeamViewer w wersji 9., nie ma trzeba pobierać programu z powyższego linka – wystarczy uruchomić swoją aplikację i podać pracownikowi Timaco numer ID oraz hasło.

Instrukcja pobierania AnyDesk Timaco

Aby pobrać instalatora programu, należy kliknąć link AnyDesk Timaco, a gdy pobieranie się rozpocznie kliknąć Zapisz.

Następnie należy uruchomić AnyDesk.exe i podać pracownikowi Timaco numer ID użytkownika.

*Regulamin udzielania pomocy zdalnej znajduje się tutaj.