Baza wiedzy
Timaco > Timaco Help Desk > Baza wiedzy

Szukaj w bazie wiedzy:


W menu czytnika LCD nie ma opcji “Ustawienia zaawansowane”, jak mogę wyczyścić logi?

Rozwiązanie

Tylko osoba z uprawnieniami Superadministaratora ma dostęp do ustawień zaawansowanych w czytniku, to znaczy może czyścic logi i przywracać ustawienia fabryczne. Prawdopodobnie posiadasz uprawnienia Administratora. Można to rozwiązać czyszcząc uprawnienia administratorów w czytniku z poziomu oprogramowania Punktualnik, ale wówczas należy pamiętać, aby zmienić jednej osobie w czytniku uprawnienie na Superadministratora. W razie pytań, prosimy o kontrakt z konsultantem Timaco.

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Zależne artykuły W jaki sposób czyścić pryzmat w czytniku biometrycznym?
Dlaczego nie widzę zdjęć w monitoringu?
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 33
Kategoria: Urządzenia
Ocena (Głosy): Ocena artykułu 4.1/5.0 (26)

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies