Baza wiedzy
Timaco > Timaco Help Desk > Baza wiedzy

Szukaj w bazie wiedzy:


Postgres nie uruchamia się i nie można się zalogować, przy próbie uruchomienia usługi wyskakuje błąd 1053.

Rozwiązanie

Należy w katalogu z „C:\Program Files\PostgreSQL\x.x\data” usunąć plik „postmaster.pid” i uruchomić usługę na nowo.

Jeżeli to nie pomoże, proszę założyć sprawę i załączyć ostatni plik log z folderu „C:\Program Files\PostgreSQL\x.x\data\pg_log”

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Zależne artykuły Baza danych postgreSQL jest zainstalowana, ale nie można uruchomić usługi punktualnik_service
Usługa postgreSQL się nie uruchamia a nadawanie praw katalogom oraz usuwanie pliku postmaster.pid nie przynosi rezultatu.
Nie można zainstalować PostgreSQL, błąd: Problem running the post-install step. Installation may not complete correctly.
Usługa serwera postgreSQL nie uruchamia się
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 22
Kategoria: Punktualnik 2.0
Ocena (Głosy): Ocena artykułu 4.0/5.0 (34)

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies