Home office

Wychodząc naprzeciw potrzebom i zapytaniom naszych klientów wprowadziliśmy nową funkcję w webpanelu. Umożliwia ona rejestrację użytkownika tak, jak wcześniej odbywało się to poprzez przyłożenie tagu do czytnika. Poniżej krótki opis możliwości jakie daje to rozwiązanie.

Nową funkcją dostępną w webpanelu jest moduł Rejestracji zdalnej. Daje on każdemu zalogowanemu użytkownikowi możliwość rejestracji zdarzeń podobnie jak po fizycznym przyłożeniu karty do czytnika. Daje to możliwość kontroli czasu pracy użytkowników pracującym zdalnie, a także osób pracujących w terenie, czy jak w dzisiejszych czasach, na kwarantannie domowej.

W webpanelu dostępne są dwa tryby zdalnej rejestracji zdarzeń: automatyczny i ręczny. Pierwszy tryb pozwala na rejestrację zdarzenia jednym kliknięciem - aplikacja umożliwi inteligentny wybór zdarzenia na podstawie tego, które użytkownik poprzednio zarejestrował. Tryb ręczny natomiast pozwala na wybór dowolnego zdarzenia z listy według preferencji pracownika.
Zapraszamy do kontaktu :)

Tagi: #homeoffice #pracazdalna #rejestracjaczasupracy #rcp #koronawirus #covid19 #timaco



Zadzwoń teraz na +48 32 307 40 06 lub
Skontaktuj się z nami
aby uzyskać więcej informacji o naszej ofercie.